Ez is a "süssünk a gyerekeknek tízórait" projekt keretében készült. Frissen nagyon jó volt, másnap reggelre azért veszített az élvezeti értékéből, de a nagyüzemi pékségek szintjét még hozta így is. És legalább tudom, hogy mi van és mi nincs benne... A receptet egyébként Andi konyhájában találtam és alkalmaztam változtatás nélkül. Az elkészítés módja pedig a pizzás csigához igen hasonlóan történt mindenben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 dkg élesztőt felfuttattam

1 dl langyos tejben, amit

1 kiskanál cukorral édesítettem.

50 dkg lisztet egy tálba szitáltam, hozzáadtam az élesztős tejet,

2 dl tejfölt,

1 tojást,

7.5 dkg vajat,

1.5 dkg sót. A hozzávalókat alaposan összegyúrtam, majd duplájára kelesztettem. Kinyújtottam és a következő tölteléket tettem bele:

2 dl tejföllel megkentem a tésztát

15 dkg apróra vágott sonkával és

15 dkg reszelt sajttal megszórtam, majd feltekertem a tésztát és 1 cm-es szeletekre vágtam.

Szilikon lappal bélelt tepsibe tettem a csigákat (nekem pont 20 db lett) és 180 fokon kb. 20 percig sütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr302324425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása