zöldségleves

Címkék: leves gomba vegyes zöldség

2010.10.28. 08:00

Bár most, ahogy visszanézem a blogomat, egyértelműen a levesek vezetnek gyakoriságban, mégis mindig ezzel szokott a legtöbb problémám lenni. Ezúttal a hűtőben fellelhető maradékok adták az ihletet: a rántott gomba maradékaként a gombaszárak, aztán volt még vegyes zöldség, a fagyasztóban egy marék borsó. És főtt a karfiolom a morzsás karfiolhoz... Legyen hát zöldségleves!

Ez a gombás változat annyira jól sikerült, hogy még a 3. napon is megszavaztuk magunknak a maradékot :)

 

kb 20 dkg gombaszárat felkarikáztam

kb 15 dkg sárgarépát negyedeltem, majd karikáztam,

kb 5 dkg petrezselymet ugyancsak, valamint

1 kis fej hagymát apróra vágtam. Mindezeket

kevés olajon elkezdtem pirítani,

sóztam, borsoztam, felöntöttem vízzel (nekem időközben megfőtt a karfiolom, így annak a főzővizét használtam), majd beledobtam

kb 5 dkg fagyasztott zöldborsót is, valamint

2 db  leveskockát. Mikor már majdnem megpuhultak a zöldségek, akkor tettem bele

5 dkg csigatésztát is. Ha a tészta nagyon meginná a vizet, akkor öntsünk még bele.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr302383642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása