A gyerekeknek finom házi péksüteményt ígértem vacsorára, de akkor még nem sejtettem, hogy a munkámban belefutok néhány előre nem látott nehézségbe. És bizony alaposan eltelt az idő, pedig még vásárolni sem jutotam el. Szerencsére a múltkori csigázásnál előrelátóan két csomag fagyasztott leveles tésztát vettem...

A kiolvasztott tésztát ezúttal is kinyújtottam, majd egyszerűen megszórtam

kb 15-20 dkg reszelt sajttal (leközelebb egy kis tejfölt is kenek alá), majd betakartam

sonkaszeletekkel. Feltekerés, szeletelés, tepsibe helyezés, majd

tefölös tojással megkenés és sütés. Kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr542414626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása