sajtos csirke csigák

Címkék: sajt bacon csirke hús

2010.11.22. 08:30

Bocsánat, nem csirke, hanem pulyka, csak így jobban hangzott a cím :) De igazából azt hiszem, lényegtelen, pár hete csirkéből csináltam, akkor is jó volt, most is. Az ötlet megint Mágnes Dórától való, akit viszont a Palócprovence ihletett. Én végül is az utóbbi mellett maradtam, lévén nem volt itthon pesto és a gyerekek ízlésének is jobban megfelel a sima sajtos ízesítés.

Szóval sajttal töltött, baconbe csavart csirke vagy pulykamell csíkok, muffin sütőben sütve. Nekem sikerült igen tekintélyes szeleteket vágnom, így a 60 dkg húsból nem 12, hanem csak 6 szelet lett, ezért hoszabb ideig sütöttem, de egyebekben tökéletes lett.

 

60 dkg csirke, vagy pulykamellet vékony szeletekre vágunk és 

megborsozzuk őket. Sózni nem kell, de tényleg! A szeleteket ezután megtöltjük

15 dkg reszelt sajtból (ez most edami volt), 

2 gerezd reszelt fokhagymából és 

3-4 dkg vajból készült masszával és feltekerjük őket. Eztán tekerjük be a kis csomagokat

bacon szalonnába és ültessük őket a muffin tepsi

kiolajozott (vagy vajazott) mélyedéseibe. Ezeket a nagyobbcska csomagokat én 200 fokon 45-50 percig sütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr582453298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása