póréhagymakrémleves

Címkék: leves póréhagyma krémsajt

2010.12.01. 08:30

Nem röhögni, megint krémleves. Bevallom, ezúttal nagyratörőbb terveim voltak a póréhagymával, de az idő megint nagyobb úr volt... Ez a leves tényleg 15 perc alatt készült el. Főztem már ilyet pár hete (vagy már hónapja is?), de akkor elfelejtettem leírni az interneten talált receptet, úgyhogy most rögtönöztem. És azt kell mondjam, kár is lenne ezt tovább bonyolítani, mert így is nagyon jó lett.

2 szál póréhagymát (kb 40 dkg) feldarabolok és

kevés vajon,

kevés sóval és borssal párolni kezdem, majd felöntöm vízzel és

1 leveskockával (vagy csirke alaplével) ízestve puhára főzőm. Ekkor leturmixolom és

10 dkg krémsajtot elkeverek benne.

Szerecsendióval ízesítem és kész.

-----

És egy másik, amikor nem használtam szerecsendiót, hanem a zsenge zöld szárakat vágtam a leves tetejére.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr712474750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása