almás, mascarponés krém

Címkék: alma édesség mascarpone

2010.12.20. 08:30

Ez az édesség már évek óta motoszkál bennem és most végre! Minden adott volt, alma továbbra is van dögivel és a féldoboz mascarponét is el kellet használni. Ráadásul éppen frissen vettem barna nádcukrot, amit rajongásig szeretek...

 

3 dkg vajat megolvasztottam, beleszórtam

3 dkg barna nádcukrot, kis ideig együtt olvasztgattam, kevergettem, majd belekerült

30 dkg alma felszeletelve. Itt lehetne fűszerezni fahéjjal, szegfűszeggel, gyömbérrel, de én most csak naturálisabb ízekre vágytam. Mikor az alma megpuhult, villával kissé szétnyomkodtam (he-he, ahogy Jamie mondaná: csak rusztikusan) és 3 tálkába tettem. Mikor kihült, ráhalmoztam

125 g mascarponéból,

1 vaníliás cukorból és

1.5 dl felvert tejszínből készült krémet. A tetejére mézes süteményt morzsoltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr802509539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keresztcérna 2010.12.20. 19:45:07

Micsoda fantázia. kár,hogy tejszint nem ehetek.Keresztcérna.
süti beállítások módosítása