kapribogyós karaj

Címkék: bor karaj kapri bogyó sertés hús

2011.02.18. 08:30

Hosszú idő után pár hete sütöttem újra natúr karajt és ismét rá kellett jönnöm, hogy nincs a karajjal semmi baj, ha az ember nem szárítja ki. Gyakorlatilag gyorsabban elkészül, mint a csirkemell és rendkívül változatosan lehet ízesíteni. Ezúttal az Olasz konyha (Le Cordon bleu - főzőiskola ínyenceknek) című szakácskönyvem egyik receptjét használtam fel és nem bántam meg. Annak ellenére sem, hogy a kapribogyótól és a bortól már önmagában is elég savanykás lett, nem igazán hiányzott hozzá a recept által még ajánlott citromlé...

0.5 kg szeletelt sertés karajt kiklopfoltam,

sóztam, borsoztam és

lisztbe mártottam. Ezután

2 tojást pici tejjel alaposan felvertem, és a hússzeleteket ebbe is belemártogattam, majd azonnal ki is sütöttem

olaj és vaj keverékében. Pillanatok alatt megsül, nem szabad kiszárítani! A megsült húsokat melegen tartottam, majd a visszamaradó hússzaftot pici liszttel hintettem meg, majd borral öntöttem fel (eredetileg fehérrel kellett volna, de csak rozé volt itthon), beletettem egy marék kicsit átmosott kapribogyót és sűrűre forraltam. Ekkor levettem a tűzről és kb 5-6 dkg vajat olvasztottam bele, majd a hússal tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr742653125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása