tejben, vajban sült csirke

Címkék: csirke hús

2011.02.20. 08:30

Eredetileg sajtban is sült volna szegény, de az lemaradt, nem értem rá :) Vendégeink voltak, de úgy gondoltam, hogy ez most nem az az alkalom, amikor azt akarom megmutatni, hogy mit tudok a konyhában, hanem fontosabb volt az, hogy az ismeretlen ízlésű csapat ne maradjon éhen és ne a kelljen sok időt tölteni a konyhában sem. Miután a tejben pácolt csirkéről már korábban is voltak jó tapasztalataim, a vaj pedig semmit el nem ronthat, ezért erre az egyszerű sült csirke verzióra esett a választásom. A vendégek persze szoktak udvariaskodni, de tényleg nem tűnt úgy, hogy nehezen tuszkolnák le a falatokat :)

Fénykép pedig nem készült, mert van amikor tényleg nem ez a fontos...

A csirkedarabokat (ezúttal combokat és melleket) megmostam, alaposan leszárítottam, majd befűszereztem. Alapvetően nem nagyon használok kész fűszerkeverékeket, de a múlt heti rendrakásnál találtam egy zacskó tavaszi sült csirke fűszerkeveréket, így most azt használtam el.

A tepsit kikentem vajjal és minden húsdarab tetejére is tettem egy-egy darabkát. Aztán öntöttem alá egy kis tejet, majd 200 fokos sütőben (valahol mésfél két óra közti időtartam alatt) készre sütöttem.

Igazság szerint ment volna még reszelt sajt is a tetejére, de mint írtam, erről megfeledkeztem...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr892653127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása