Egy "mű" édesség a gyorsaság jegyében (hamár az almás süti oly gyorsan elfogyott...) No meg a kamra és fagyasztókitakarítás jegyében. Igazi recept ehhez sem jár: a készen vásárolt mézes kosárkákat vaníliás pudinggal töltöttem meg és mondanám, hogy megraktam őket (fagyasztott, majd félig kiolvasztott) szederrel, de a gyümölcsök akkorák voltak, hogy csak 1-1 fért rájuk (Alaposan belenyomtam őket a pudingba, ezért nem látszik annyira). Miután rögtön reggeli után ezzel kezdtem, ezért délre meg is hűltek, de az estét ezek sem érték meg...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr852800473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mágnes Dóra · http://mindenkaja.blog.hu/ 2011.04.08. 16:00:08

Van itthon nekem is egy doboz ilyen előregyártott kosárkám. Kösz a tippet :)
süti beállítások módosítása