Sok receptben találkoztam már a szárzellerrel, de személyes ismerettséget eddig nem kötöttünk... Most elérkezett ennek is az ideje. Bár lehet, hogy nem a megfelelő helyen vásároltam belőle, mert sehol sem olvastan arról, hogy a szárzellert hámozni kellene, de ezt kellett, mert különben szívós kis szálak akadályozták a rágást. Szóval a kezdet nehezebb volt, mint számítottam, a végeremény azonban kárpótolt. Fimom zeller íz friss, ropogós kiadásban. Így aztán mindjárt a Waldorf saláta jutott eszembe, bár ezt azért nem merném konkrétan annak nevezni, de valami olyasmi...

1 szárzeller (kb 25 dkg) szárait szétszedtem, mostam, hámoztam, majd daraboltam.

1 nagy almát (kb 20 dkg) szintén hámoztam, daraboltam, citromlével meglocsoltam, összekevertem a zellerrel, majd a következő öntettel:

1 dl tejszín,

1 evőkanál mustár,

1 kiskanál méz,

1 evőkanál tejföl,

só, bors.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr892832252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása