Ez a süti sem az lett, aminek indult, de ilyeneken már egyáltalán nem akadok fenn. Sőt. Hiszen gyakran ilyenkor születnek az újabb finomságok. És ilyenkor örülök igazán annak, hogy van ez a blogom, mert így ezek a régebben egyszeri alkalmak később mégis megismételhetők. Ez például meggyes-mákos muffinnak indult, de a mákot kifelejtettem belőle. Meggy helyett pedig cseresznye került bele, mert az volt itthon. A csokipasztillákat meg csak úgy belezúdítottam a végén, most már minden mindegy alapon. Aztán, ahogy az már ilyenkor lenni szokott, az utóbbi idők egyik legsikeresebb sütije lett belőle :) Mivel nagyobb társaságnak sütöttem, ezért én most dupla adagot készítettem és tepsiben, de a recept normál 12 (nálam 18) darabos muffinformához való.

2 tojás sárgáját kikevertem

10 dkg vajjal,

10 dkg cukorral és

1 cs vaníliás cukorral, majd hozzákevertem

20 dkg lisztet,

1 csomag sütőport és

1 üveg (kb 40 dkg) cseresznyebefőttet (de előbb kimagoztam, ill. ez lehet meggy is), majd 7,5 dkg csokipasztillát (reszelt vagy darabolt csoki is jó), aztán óvatosan a tésztához forgattam a

2 tojás keményre vert habját is. A tepsit kivajaztam, liszteztem, beleöntöttem a tésztát, majd 180 fokon kb 1 órát sütöttem (tűpróba!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr882851645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása