Annyit hallottam már az eper és a bazsalikom nagyszerű párosáról, hogy amikor nekiláttam a desszert készítésének, csak az lebegett a szemem előtt, hogy egy életem, egy halálom, ezt én most kipróbálom. És milyen jól tettem! Ez a dolog tényleg működik, aki szereti az epret és a bazsalikomot külön-külön, annak tényleg megér egy próbát!

Egy kisebb tálat kiraktam

Limoncelloval ízesített limonádéba mártogatott

babapikótával. Aztán

25 dkg túrót habosra kevertem

0.5 dl tejszínnel és

4 evőkanál cukorral, majd óvatosan belekevertem az előzőleg

1 csomag vaníliás cukorral habbá vert

2 dl tejszínt.

kb 25-30 dkg epret kisebb kockákra vágtam,

néhány nagyobb bazsalikom levelet pedig durvára aprítottam és ezeket is a túrókrémbe kevertem, majd az egészet a piskótákra halmoztam. A tetejét szeletelt eperrel és bazsalikom levélkékkel díszítettem. Néhány órára hűtőbe tesszük (minél több időre, annál jobb)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr382888218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása