spenótsaláta melegen

Címkék: saláta spenót fenyőmag bacon

2011.05.13. 08:30

Írtam már, hogy a férjem nem szereti a spenótot. Én viszont a fejembe vettem, hogy megkedveltetem vele :) Kivételesen azonban nem a krémlevest találtam ehhez a legmegfelelőbb ötletnek, hanem egy bacon szalonnás, sültsajtos salátát. Meleg salátát, mert bár a spenót szép volt és friss, de már nem "bébi", így jobbnak láttam párolni egy picit. A végeredmény pedig a kívánt hatással járt, a férj elette előlem a vacsorámat :)

Egy serpenyőben

fenyőmagot pirítottam, majd egy kis tányérra féretettem. A következő lépésben

bacont sütöttem ugyanebben a serpenyőben, majd

kockákra vágott füstölt gomolyasajtot (ezeket is félretettem), végül a tisztított

spenótot pár percig, épp csak annyira, hogy a levelek összeessenek. A tálalásnál aztán fordított sorrendben kerültek a tényérra a hozzávalók: először a spenót, rá a sajt, majd a szalonna és végül a fenyőmag. Ízesítésül pedig

só, bors, olíva olaj, balzsamecet következett. Igen gyorsan végeztünk vele...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr22888223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cérnamama 2011.06.03. 13:58:31

Miért lett az én spenótom keserű?

eszterlánc21 · http://eszterlancfoz.blog.hu 2011.06.04. 10:49:02

@cérnamama: valószínűleg túl nagyok (öregek) voltak a levelek és azoknak a szára, erezete keserű lehet. Nem érdemes túl nagyra hagyni nőni spenótot, minél zsengébb, annál jobb. Vagy ha már mégis így sikerült, akkor ki kell vágni a szárakat, erezetet.
süti beállítások módosítása