Zöldspárga saláta

Címkék: saláta spárga

2011.06.06. 09:00

Még mindig van spárga, ezúttal zöldet választottam. És ezúttal saláta lett belőle. Egy kis újhagyma kellett volna még bele, de nem hogy új, semmilyen hagyma sem volt itthon - vannak még nyomai a kamrámban az elmúlt hetek őrületének...

0.5 kg zöld spárgát megmostam, végeit letörtem, majd

cukros, sós, citromlés vízben megfőztem. Mikor langyosra hűlt 2 centis darabokra vágtam és egy tálba tettem. Közben megfőztem

2 tojást is, azokat is "spárgányi" darabokra vágtam, aztán a következő öntetet készítettem hozzá:

citromlét kikevertem

mustárral, kiskanál cukorral, borssal, sóval, majd folyamatosan, apránként adagolva

olíva olajat is öntöttem hozzá. Végül egy picit vízzel hígítotam, hogy folyósabb legyen és a spárgára öntöttem. Hűtés után akár magában is fogyasztható vacsora, de köretként is alkalmas.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr612955284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása