zöldborsó főzelék

Címkék: főzelék zöldborsó

2011.06.09. 09:00

Alapvetően nem nagyon szeretem a főzelékeket. Különösen nem szeretem ha bő, fehér lében úszkál pár szem zöldségféle... Éppen ezért én nem is így készítem. Nálam, jelen esetben a borsószemeket, éppcsak körbeveszi egy kis "mártás". Szerintem így jobb és a család is elfogadta ezt a verziót. És nálunk csakis fasirttal :)

1 kg kifejtett zöldborsót megpárolok

kb 5 dkg vajon, miközben

sózom, borsozom és vágott petrezselyemzölddel megszórom. Ezután

1 evőkanál liszttel meghintem, majd felöntöm

tejjel hígitott tejföllel. Pár percig főzöm, hogy a liszt "meghúzzon" és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr392960987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása