Eperfagylalt

Címkék: fagylalt eper

2011.06.12. 09:00

Tavalyelőtt készítettem már egyszer egy kitűnő eperfagyit, de a receptről persze már fogalmam sincs. Így most próba, szerencse alapon készítettem egy másikat, amolyan kiindulási alapnak. Jó lett, szerintem, bár egy házi eperfagyi szinte nem is lehet rossz... de legközelebb azért változtatok rajta: kevesebb cukor és nagyobb gyümölcsarány a tejszínhez képest...

 kb 3-4 dl tejszínt (inkább csak 3) (nyitott doboz volt, ezért a kb érték) habbá vertem

1-2 vaniliás cukorral, majd még

15 dkg porcukorral (lehet részben méz, ill. nyírfacukor/eritritol). Folyamatos keverés közben hozzáadtam

1 kis doboz natur joghurtot, majd

20 dkg eperpürét (ez legyen inkább 30, vagy akár több isMivel minden hozzávaló hideg volt, mehetett rögtön a fagyigépbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr202969157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillák Csillája 2011.06.13. 10:20:50

Szeretnék mindenkit figyelmeztetni, hogy a Tesco-ban kapható kínai származású fenyőmagtól sokaknak (köztük nekem is)keserű szájíze volt napokig. Nem tudni, mivel permetezték, úgyhogy meg kell nézni a fenyőmag származási helyét!
süti beállítások módosítása