Spárgás lepény

Címkék: spárga mozzarella leveles tészta

2011.06.17. 09:30

Még mindig van spárga és én nem tudok ellenállni neki. Ezúttal végre egy régen dédelgetett terv került megvalósításra. Az eredmény minden várakozásomat felülmúlta. Azt hiszem, ha meg akarnám kedveltetni valakivel a spárgát, akkor ezzel kezdeném...

40 dkg kész leveles tésztát egy tepsibe fektettem (ez már ki is voltnyújtva), a rövidebb oldalából néhány vékony csíkot levágtam és a keretet készítettem belőle a lepényre. Villával megszúrkáltam, majd rászeleteltem

20 dkg mozzarellát, erre következtek

füstölt sonka darabok ízlés szerinti fajta és mennyiség (nálam most fekete-erdei), majd erre kerültek az előzőleg meghámozott (a spárga megkedveltetéséhez ez a művelet nem járul hozzá...), sós, cukros, citromos vízben előfőzött

0.5 kg fehérspárga darabok. Az egészet alaposan megsóztam, majd 200 fokon megsütöttem. Aztán mindet megettük... Inkább csak 2, mint 3 személyes adag... (bár a spárgamentes rész a lányomnak is igen ízlett)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr22976736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása