kolbászos krumplileves

Címkék: leves krumpli kolbász magyaros

2011.06.30. 09:30

Nem igazán nyárias étel, de már nagyon el akartam tüntetni a hűtőben aszalódó maradék kolbászdarabokat. Ráadásul a mélyhűtőben is kellett a hely az újabb adag csirkealaplének, így a csülök főzőlének immár távoznia kellett... No, nem mintha ehhez a krumplileveskez kötelező lenne az alaplé, de pont jól jött hozzá. Csak egy kicsit elméreteztem hozzá a rántást... Az íze viszont nagyon is jó lett.

Többféle maradék kolbászt és egy kis darab füstölt sonkát felkarikáztam, szeleteltem és a csülök főzőlében

1 nagy fej hagyma és

1 gerezd fokhagyma társaságában

babérlevéllel ízesítve főzni kezdtem. Valamivel később adtam hozzá

fél kg krumplit felkockázva, majd rántást készítettem hozzá, tejfölöztem és kész. Friss, ropogós kenyérrel nagyon finom volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr123014889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása