cukkinis tészta

Címkék: cukkini tészta étel

2011.07.07. 09:30

20-25 perc alatt leves és második... Na, aki tud az tud :) A leves póréhagymakrémleves lett, a második pedig sonkás tészta a gyerekeknek és cukkinis tészta nekem. Már látom, hogy nyaralásig cukkinit eszünk majd cukkinivel. Főleg én...

Egy fél fej hagymát szálasra vágtam,

vajon kicsit megpároltam, majd ráreszeltem

kb 30 dkg cukkinit és

2 gerezd fokhagymát.

Sóztam, borsoztam,

2 evőkanál tejföllel összeforraltam és kész. Mehetett is a makarónira. Hú, nagyon jól esett!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr983045074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása