rukkola saláta málnával

Címkék: saláta málna rukkola

2011.07.14. 09:30

Próbálom felidézni a dolgokat, de szerintem eddig még nem ettem rukkolát. Sokat hallottam már persze róla, de igazából a barátnőm által említett epres rukkola saláta volt az, ami felcsigázta a képzeletemet. Igaz, az eperszezonnak már vége, de a málnabokrunkon ott virított még néhány szem. Gondoltam, nagy baj ebből sem lehet... Nem lett! Pedig a rukkola magában megkóstolásánál már majdnem visszavonulót fújtam - mit mondjak, elég "érdekes" íze van... De aztán vettem egy nagy levegőt és megcsináltam a salátát, a biztonság kedvéért jó sok balzsamecettel. Azzal szerintem bármit meg tudok enni :) Meglepően jó lett. Sőt nagyon is, így aztán készítettem is rögtön még egy adagot. Vagy csak éhes voltam?

 

A tányérra szedett

rukkolát (5 dkg zacskós) meglocsoltam

balzsamecettel (bőven) és

olíva olajjal (csak egy picit), majd serpenyőben átsütött

angolszalonna/sonka darabokat tettem rá, aztán 

feta kockákat és a

fél maréknyi málnát. Hihetetlenül jól egészítették ki egymást az édeskés, kesernyés, savanykás, fűszeres ízek!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr843053795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása