Szórós túrós szederrel

Címkék: szeder túró sütemény

2011.08.12. 09:30

Kb. egy éve láttam ezt a receptet Mágnes Dóránál, azóta tervezem, hogy én is megsütöm. Nem kapkodtam el :) Most viszont elkészült és ízlett mindenkinek. Nekem, bevallom, nem annyira, de a ráfordított idő és a mosatlan edények minimalizálása azért sok mindenért kárpótolja az embert. Szóval tényleg úgy készül, hogy mindent csak beleszórok a tepsibe, de azért pici trükkje ennek is van. Egyébként, teljesen hihetetlen módon, tényleg összeáll tésztává a dolog...

Az eredeti recept nem szólt a tepsi méretéről, én egy 34x25 cm-eset választottam és ez is jónak bizonyult. Tehát a tepsit vastagon kikentem

vajjal, majd beleszórtam az előzőleg összekevert tészta alapanyag FELÉT, amely

25 dkg lisztből,

10 dkg porcukorból és

1 csomag sütőporból áll. Erre szórtam rá

25 dkg túrót, majd

25 dkg szedret Ezután következett rá

4 dl tej és

3 tojás keveréke, erre pedig a "tészta" másik fele. Ha a folyadék nem lepné el teljesen a száraz részeket, akkor érdemes egy villával eltüntetni ezeket. A tetejére még vajat morzsolunk, aztán 200 fokos sütőben megsütjük. A szeleteléshez meg kell várni, amíg legalább langyosra hűl.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr413135286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása