Kamrakiürítési projekt hétvégi elutazás előtt. Egyszerűen kiraktam az asztalra, hogy mi van itthon, amit el kellene használni és ez lett belőle. És ahogyan ez gyakran lenni szokott az ilyen hirtelen ötletből született ételekkel, nagyon jól sikerült.

1 kiskanál libazsírt hevítettem fel, ebben karamellizáltam nagyobb karikákra, kockákra vágott

sárgarépát, petrezselyemgyökeret és zellert, egész fokhagyma gerezdeket

1 kiskanál cukorral. Ekkor tettem rá a

csirkehúst (jelen esetben 6 szárny és egy fél mell).

Sóztam, borsoztam, majd következett

3 paradicsom cikkekre vágva. Friss

bazsalikommal fűszereztem, valamint egy-egy csipet kakukkfűvel, oregánóval, rozmaringgal. A párolóserpenyőmben bő 1 óra alatt elkészült és ennél jóval kevesebb idő alatt fogyott el...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr13146766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása