Szederfagylalt

Címkék: fagylalt szeder

2011.08.21. 09:30

Mint azt már a fotós posztban említettem, a szederbokor fényképezése lemaradt, pedig ugyancsak megérdemelte volna ő is a figyelmet. Még mindig bőven terem, pedig már jónéhány üveg lekvár készült belőle, valamint fagyasztott püré is az én eperpürém mintájára. Hogy a család fagylaltrajongóinak is kedvében járjunk (apukám, lányom), ennek felhasználásával anyukámmadárteje mellé én egy fagyit is összedobtam. Nagyon jól sikerült, pedig szinte "kidagadt" a gépből, kissé túllőttem a kapacitását...

30 dkg szederpürét összekevertem 

2,5 dl tejszínnel és

4 evőkanál porcukorral, majd további

2.5 dl tejszínt habbá vertem

1 cs vaniliás cukorral, amit lazán összeforgattam a gyümölcsös péppel. Irány a fagylaltgép és mire végére értünk az ebédnek, készen is lett a fagyi. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr53158746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása