Zöldbableves 2

Címkék: leves zöldbab magyaros

2011.09.02. 09:30

Apósomnál még mindig terem a zöldbab, így el kellett döntenem, mi legyen ezzel az adaggal. Erdélyi zöldbableves volt az első gondolatom, de aztán nem mertem meglépni, félve a család elutasításától. Így aztán maradt a hagyományos. Viszont az olvasott receptről eszembe jutott, hogy régebben én is más módszerrel készítettem ezt a levest, nem úgy, ahogy mostanában, tehát külön hagymás vízben a babfőzés és külön rántás. Ezúttal olajon hagymát pirítottam, ezen készítettem el a rántást, majd vízzel felengedve ebben főztem meg a babot is. Így egyrészt egy edénnyel kevesebbet kell mosogatni, másrészt a lisztnek több ideje van megfőni, a hagymáról nem is beszélve. Nagyon jó lett, azt hiszem, visszatérek ehhez a változathoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr113191732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása