Tonhal citrusokban pácolva

Címkék: hal tonhal

2012.01.02. 08:30

Már a múltkori tonhalsütésnél elhatároztam, hogy a megmaradt egy szeletet nyersen fogjuk enni. Már persze az, aki hajlandó erre. Na jó, nem teljesen nyersen, hanem citromlében "főzve", a savak ugyanis nagyon hasonló módon roncsolják a húst, mint a melegítés. Nos, a kísérlet kétes eredménnyel járt. Azok, akik egyébként sem rajonganak a halakért, egyöntetűen elutasították a "nyers" hal elfogyasztását. A fiam, aki egyébként tonhalrajongó, megkóstolta, de túlságosan citromosnak találta. Volt ebben igazsága, de nekem azért ízlett így is. De kétségtelen, hogy talán jobb lett volna, ha a hal íze jobban érvényesül. Összességében nekem azért ízlett, salátával, pirítóssal kifejezetten kellemes friss, halas íze volt.

Egy szelet (kb 15 dkg) tonhalat felkockáztam, majd

fél narancs, fél citrom és egy egész lime levébe tettem pácolódni. Amikor késznek nyilvánítottam, kivettem, lecsöpögtettem, megztam és megettem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr663503678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása