Zöldbab (vajbab) saláta

Címkék: saláta zöldbab vajbab

2012.01.16. 08:30

Valamelyik nap Stahl Judit egyik szakácskönyvét lapozgattam, akkor akadt meg a szemem a vajbab salátán, amit ő tonhallal készített. Nagyon megtetszett, el is akartam klészíteni, de aztán a halat csak kihagytam belőle a kapribogyóval egyetemben (mert hogy hal mellé készült köretnek), tettem bele viszont bőven petrezselymet. Így is nagyon finom lett, nagyrészt talán annak köszönhetően, hogy ez az adag bab még anyósoméktól  származik és igen jó pillanatban lett leszedve és úgy tűnik, az én blansírozásom is jól sikerült. De persze bátran kipróbálható boltban kapható babbal is.

50 dkg fagyasztott babot forrásban lévő sós vízbe teszem és 5-6 percig főzőm, majd még melegen összekeverem a következő öntettel:

majonézt hígitok

tejföllel, ízesítem

pár csepp citromlével,

reszelt fokhagymával,

sóval, borssal és jó sok

aprított petrezselyemmel.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr113549104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása