A krémes készítés során a fél kilós csomagból kimaradt 25 dkg leveles tészta. Egy darabig tanácstalanul forgattam, eredetileg nem terveztem vele semmit. Aztán arra gondoltam, pár perc alatt összehozható ebből valami sós csemege is az édesség mellé. A gondolatot tett követte, villámgyorsan ment a dolog és hatalmas sikert aratott.

A leveles tésztát vékonyra nyújtottam,

tejföllel megkentem,

megztam, majd

reszelt sajttal megszórtam. Kis négyzetekre vágtam és 200 fokos sütőben pár perc alatt megsütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr964064714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása