Cékla saláta

Címkék: saláta cékla magyaros

2012.02.20. 08:30

Az úgy volt... Hogy piros szivecskéket akartam a salátába. Szóval cékla. De nyersen nem mertem ekkora darabokat, így aztán sós vízben megfőztem. Aztán innen már nem volt nehéz a hagyományos céklasalátáig eljutni.

Igazából a hagyományos cukros-ecetes salátaöntetet készítettem el, őrölt köménnyel kiegészítve.

A céklákat tehát sós vízben egészben megfőztem, majd hámoztam, szeleteltem és egy tálba tettem (még langyosan). Az öntethez

3 rész cukorhoz

1 rész sót,

4 rész vörösborecetet (6%-os) tettem és annyi vízzel hígítottam fel, hogy éppen ellepje a lé a céklákat. Hideg helyen eláll jó darabig és egyre jobb lesz, ahogy összeérnek az ízek.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr704119052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása