Brokkolis halas tészta

Címkék: hal brokkoli tészta étel

2012.03.20. 08:30

Eredetileg a múltkori brokkolis tészta készült volna, de a fiam halat kívánt. Elvileg ő a tonhalas, paradicsomos verzióra gondolt, de én átkombináltam a dolgokat -hamár a férjem azt a brokkolis tésztát kapja. Amibe ezúttal került egy kis tejszín is és erről én inkább friss (mármint fagyasztott) halra asszociáltam. Így jött össze ez a tészta, ami így is pár perces volt és nagyon finom.

A halat csíkokra vágtam, ztam, borsoztam, kicsit megszórtam liszttel. Kevés vajon hirtelen átsütöttem, közben citromlével ízesítettem, majd felengedtem egy kis tejszínnel  és azzal is átforraltam. Mindez összesen néhány percig tartott, a kis haldarabok villámgyorsan átsülnek, főnek és sokat kevergetni sem érdemes, mert ösze is törik. A kifőtt tésztát átmeregettem a halhoz, hozzáadtam a párolt brokkolirózsákat is, picit átforgattam és kész. A fénykép után még egy kis parmezán is került rá, nagyon ízlett, nem is értem, hogy ez a halas változat hogy nem jutott eszembe korábban...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr494319178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása