Spárga baconben

Címkék: köret spárga bacon

2012.05.07. 18:30

Eredetileg zöld spárgát szerettem volna venni, mert már nagyon szeretném végre felavatni magam rizottó ügyben. Spárgás rizottó fehérborral... mmm... No, de vissza a realitások talajára, mert hogy csak fehérspárgát kaptam, de otthagyni azért ezt sem akartam. Otthon aztán egy lejáró szavatosságú szűzpecsenye csomag és egy bontott csomag bacon árnyalta a képet. Kénytelen voltam hamarjában valami finomat összedobni :) A fűszeres sült hús, a bacon és a spárga olyan illatkavalkádot okozott, hogy férj percenként nézett be a konyhába, hogy mikor lesz már vacsora.

A recep jelen esetben is hihetetlenül egyszerű. Spárga hámoz, baconbe csavar, 200 fokon 25 percig süt. Ennyi.

A husit nagyjából találomra fűszereztem a kezem ügyébe eső dolgokkal, némi felforrósított olajon egy serpenyőben körbe pirítottam, aztán mehetet ez is a sütőbe szintén 25 percre. 

 

Amíg a hús pihent, addig terítés, bor kinyitás, aztán néhány friss bagett kíséretében vacsora. Az élet szép!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr564490100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pinka-Panka 2012.05.08. 05:55:41

Remek, én is a zöld spárga mellett szoktam dönteni. Érdemes megcsinálni - ízletes és finom.
süti beállítások módosítása