Egybensült fasírt újhagymával

Címkék: sertés hús

2012.05.23. 08:30

Semmi különös. Egybensült fasírt újhagymával. Lehetne a szokásos módon tojással, esetleg sajttal, vagy vegyes zöldségekkel, de most újhagymával lett, mert ennek van szezonja. Azt hiszem, gyakrabban fogok ilyesmit készíteni, hiszen hidegen is kitűnő és kiváló alternatívája a mindenféle bolti felvágottaknak, akár szendvicsbe is.

 

0.5 kg darált sertéshúst (a zsírosabb fajtából) összekevertem

10 dkg zsemlemorzsával (mert a férj így, sőt még ígyebbül szereti...),

1 fej reszelt hagymával (mert a fiam úúútálja a fasírtban a hagymadarabokat),

1 tojással (mert ennyi azért kell bele),

1 evőkanál sóval (ami pont elég),

némi borssal (mert az mindenbe kell),

1 evőkanál pirospaprikával (magyarosan, naná) és

1 evőkanál mustárral (mert én így szeretem). A massza egyik felét a kiolajozott forma aljába szuszakoltam, amire aztán újhagyma szálakat fektettem , majd erre a hús másik felét nyomkadtam rá. 200 fokon már nem emkékszem meddig sütöttem. Gondolom, amíg kész nem lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr874504941

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.23. 10:03:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása