Zöldspárga krémleves

Címkék: leves spárga

2012.06.13. 08:30

Szegény spárgák jó pár napig várakoztak a hűtőben, mire sorra kerülhettek... És sok időm és energiám ekkor sem maradt rájuk... Zsupsz az edénybe, krémleves, ebből baj nem lehet. Nem is lett. A spárgakrémleves finom, akár zöld, akár fehér, azt hiszem, simán kijelenthetem, hogy a férjemnek és nekem a kedvencünk a krémlevesek között. Fénykép nincs, kiscsaj eltüntette a memóriakártyát... Hát zöld, na.

 

0.5 kg zöldspárga fás végét letörtem, a nagyobb "pikkelyeket" leszedtem, daraboltam (a fejeket félretettem és csak a pürésítés után tettem vissza a levesbe betétnek) és

2-3 szál újhagyma társaságában először

vajon átforgattam, majd

1 liter alaplével felöntve megfőztem. Turmix, aztán

2 dl tejszín, (a kiskanálnyi lisztet kifelejtettem, de megvoltunk végül is nélküle...)

só, bors, szerecsendió.Nagyon finom, gyors, elronthatatlan.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr514572970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása