Rizstészta zöldségekkel

Címkék: tészta étel kínaias

2012.06.28. 09:00

Kedvenc köretem, ha gyors kínai kaját eszem nagyritkán. Ennek ellenére eddig nem jutott eszembe, hogy itthon is próbálkozzam vele. Eddig. És minő meglepetés egy gyorsétel esetében: hihetetlen gyorsan elkészül! Sőt még annál is gyorsabban, mint ahogyan én csináltam, tekintve, hogy a tésztát túlfőztem és emiatt a férjem kissé fancsali képpel ette. Igaza volt, de nekem még így isbejövős volt, mert ízre teljesen megfelelt az elvárásaimnak.

zöldséges rizstészta.JPG

1 fej hagymát szálasra vágtam,

1 sárgarépát és 1 karalábét (vagy káposztát) vékony csíkokra  - van erre egy spéci célszerszámom, amivel a csíkok tényleg vékonyak lesznek. Igaz, így sok a leeső/kimaradó rész, de ezeket én nyersen el is szoktam gyorsan fogyasztani. Kevés zsiradékon, magas hőmérsékleten átpirítottam, pároltam a zöldségeket, sóval, borssal, szójaszósszal ízesítettem, majd összekevertem 

12.5 dkg rizstésztával, amit előre megfőztem. Én a csomagolás szerint 5 percig főztem, de valószínűleg elég lett volna egy leforrázás is...

2 nagyobb adag lett belőle. Gyömbéres, fokhagymás csirkével ettük.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr94611124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása