Hirtelen ötlet volt. De milyen jó! Amit biztosan tudtam, az az volt, hogy nem akarom megfőzni és nem desszertet szeretnék. Ez a mániám, igen, hogy a gyümölcsleves az ne édesség legyen, hanem előétel... Nagyon egyszerű, nagyon jó. Igazi nyári étel, ideális ebben a hőségben. A lányom ugyan hiányolta belőle a marcipános túrógombócot, de egy szempillantással belé fojtottam a kritikát :)

málna eper krémleves.JPG

Kb. 15 dkg málnát és epret vegyesen (de persze csak egy féléből is lehet) leturmixoltam, majd átpasszíroztam.

1 dl forró vízben feloldottam 

1 csomag vaníliás cukrot és 

1 evőkanál mézet, majd hozzáadtam még 

1.5 dl hideg vizet, aztán

2 dl tejszínt. Az egészet alaposan összeturmixoltam, 

rózsaborssal és

pár csepp balzsamecettel ízesítettem. Tálalásig hűtőbe tetem, pirított szeletelt mandulával kínáltam. 2 adag lett belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr844632024

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 5 egyszerű, finom, egészséges, hűsítő étel 2012.07.09. 23:57:41

Kinek van kedve a nagy melegben főzni? Persze, salátákkal nem lehet jól lakni, de a finom, tartalmas ételekhez nem feltétlenül kell sokáig a tűzhelyet őriznünk. A hirtelen sültekhez, vajon sült zöldséghez, gombához remekül illik az alábbi közismert s...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2012.07.09. 12:18:07

bűn lett volna megfőzni a friss gyümölcsöt! ez így tényleg sokkal jobb!
süti beállítások módosítása