Rumos meggyfagylalt

Címkék: meggy fagylalt

2012.07.11. 08:30

Érik a meggy. Hőség van. És az eddigi legjobb gyümölcsfagyim. 

rumos meggyfagylalt.JPG

Kb. 20-25 dkg kimagozott meggyet közepesen durvára turmixoltam, fagyasztóba tettem, jól lehűtöttem. Ezután

2 dl tejszínnel,

pár evőkanál nádcukorral (ízlés szerint, kóstolással megállapítandó mennyiséggel) és 

egy löttyintésnyi rummal összeturmixoltam, aztán a fagylaltgépbe tettem. Magában, vagy mint a képen látható, citromfagyival is kiváló, de csokival együtt egyenesen zseniális.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr904632050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása