Fokhagymás cukkini leves nyáriasan

Címkék: leves cukkini

2013.07.12. 21:53

Azért nyáriasan, mert létezik ennek tartalmasabb, téliesebb változata, de az most nem aktuális... Szóval fokhagyma, újkrumpli és a főszereplő cukkini. Amit apósom ugyan leuborkázott, de emiatt nem esett sértődés sem részemről, sem a cukkini részéről. Végül is tényleg rokonok. De azért nem feltétlenül cserélném őket össze minden ételben. Visszatérve a levesre. Gyors, könnyű, friss ízű, tényleg nyárias. Ki a cukkinit szereti, az szeretni fogja ezt a levest is. Aki nem szereti... nos, kipróbálni nekik is érdemes.

fokhagymás cukkini leves.JPG

1 nagy fej hagymát szálasra vágtam és 

kevés olajon párolni kezdtem. Hozzáadtam 

kb 20 dkg (2 kisebb, közepes) újkrumplit lapos szeletekre vágva, majd

40 dkg cukkinit (2 db kisebb), szintén vékonyra szeletelve, de akár gyalulni is lehet (ha már uborka...), 

Sóztam, borsoztam, fokhagymáztam (1 duci gerezd lereszelve), kakukkfüveztem - jelen esetben frissel, de persze jó a szárított is. 

1 l húslevessel felöntöttem, készre főztem, majd

reszelt parmezánnal tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr105402484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása