Az utóbbi hetek egyik legjobban sikerült ebédje lett, pedig nincs benne semmi különös. De, mint azt tudjuk, nem feltétlenül attól lesz jó valami, hogy drága alapanyagokból készül és marha bonyolultan. Jelen esetben ott voltak a csirkecombok, az előző esti pizza miatt kinyitott házi paradicsomlé maradéka, sőt még a pizzaszószból is maradt 2 evőkanálnyi. És ha már ilyen olaszos hangulatba került az a csirke, akkor egy kis olíva olajos, fokhagymás spagetti készült hozzá köretnek. Remek volt!

paradicsomos csirke fokhagymás spagettivel blog.JPG

A csirkecombokat ztam, borsoztam, majd forró serpenyőben, minimális zsiradékon először bőrével lefelé, majd a másik oldalon is alaposan megpirítottam. Ez több körben történt, hogy a combok valóban sülni tudjanak.

par csirke elősütve blog.JPG

Míg a csirke sült elkészítettem a szószt is: 1 fej apróra vágott hagymával, pár gerezd fokhagymával és néhány levél bazsalikommal a paradicsomlét összefőztem. Mikor a csirkék sütésével végeztem, betettem őket a szószba és készre pároltam. Pontosabban a szószt öntöttem a csirkékhez a pároló serpenyőbe, hogy a pörkanyagok veszendőbe ne menjenek. Csipetnyi őrölt rozmaringgal, kakukkfűvel is fűszereztem. A végén picit oda is kapattam a szószt, hogy ismét lesüljön a bőr és a paradicsom is, majd annyi vizet adtam hozzá, hogy ismét mártásos jelleg legyen. 

Közben olíva olajon fokhagymát pirítottam (csak óvatosan, hogy ne égjen meg), majd a kifőtt spagettivel összekevertem (egy kis főzővíz is mehet rá). 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr955822585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása