A házi Raffaello golyók nem rosszak, ettem már pár verziót, de a recepteket látva eddig mindig eltántorodtam az elkészítésüktől... Aztán egy fogyókúrás csoportban írta valaki, hogy ricottából is lehet. Na ez rögtön felkeltette az érdeklődésemet és mivel pont volt is itthon, a lelkesedést tett követte. Szerintem nagyon jó lett, abszolút meg van a tejesen lágy kókuszos íz, a darált mandulától viszont kétségtelenül van egy pici marcipános beütés benne. Akinek ez bejön, akkor gond egy szál se, ha nem annyira, gond akkor sincs, a mandula arányát csökkenteni kell a kókuszét pedig növelni.

raffaello ricottából blog.JPG

25 dkg ricottához hozzá kevertem

12.5 dkg hámozott mandulát,

2.5 dkg kókuszreszeléket  és

6 dkg cukrot (vagy cukor helyettesítő ízlés szerint, nálam eritrit/fruktóz keverék), amelyeket előzőleg együtt ledaráltam. A masszából kis golyókat formáztam, majd kókusz reszelékbe forgattam. Hogy pontosan mennyi száraz hozzávalóra lesz szükségünk, az függ a ricotta nedvességétől és attól is, hogy mennyire akarunk kemény vagy lágy golyókat.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr226759355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása