Vége az igazán jóízű, hazai (sőt, saját) szabadföldi paradicsom idénynek, így kedvenc nyári vacsoránkat ősziesíteni kellett. Paradicsom helyett tehát kápia paprika lett az alap a bruschettához, a mozzarellát pedig fetával helyettesítettem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a kenyér szeletek (ízlés szerint olaszos jellegű házikenyér, egyszerű fehér, vagy éppen mint nálunk jelen esetben egy enyhén rozsos, magvas változat) egyik felét

olíva olajon egy serpenyőben megpirítottam. Ezután a megpirult felületet

fokhagymával bedörzsöltem, ráhalmoztam az előzőleg megsütött és héjától megszabadított

kápia paprika csíkokat és

a felkockázott feta sajtot (ezúttal zöldfűszeres olajban pácolódót vettem),

sóztam, borsoztam és visszatettem a kenyérszeleteket a serpenyőbe, hogy miközben a másik felük is megpirul, a feltétek kicsit átmelegedjenek. Ezután ízlés szerint meg lehet locsolni

balzsamecettel és még egy kis

olíva olajjal.

Kiváló vacsora, baráti borozásokhoz, beszélgetésekhez folyamatosan kis adagokban készíthető borkorcsolya.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr222372193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mágnes Dóra · http://mindenkaja.blog.hu/ 2010.10.23. 12:26:48

hihi! Egy rugóra jár az agyunk. :) Már az én sütőmben is sül a paprika. Mára valahogy én is ezt kivántam meg. :) Mindjárt posztolom is.
süti beállítások módosítása