Pizzákban a férjem verhetetlen. Szerintem. De azt hiszem, vagyunk még ezzel így páran, akik kóstoltuk a műveit. De ő nem elégszik meg ennyivel, mindig újabb dolgokat próbál, hogy megalkothassa az IGAZIT. Hja kérem, a férfiember ha főz, akkor ő nem "dolgozik", hanem alkot...

Ezúttal az alaptésztából nem a hagyományos tepsinyi, paradicsomszószos pizza készült, hanem kis kerek, minimál feltétes, ellenben olíva olajjal bőven megkent mini pizzák, (vagy lapos focacciak?).

Feltétként pedig felhasznált mindent, amit otthon talált: hagymát (olíva olajon megsütve), fokhagymát, mozzarella golyókat, olajos halat, sonkát, koktél paradicsomot, olajbogyót, sütőtököt, a legkülönbözőbb variációkban. A sütőtök kifejezeten az én kedvemért került a feltétek közé és bevallom, igazi áttörés következett be nálam. Bár én nagyon szeretem, eddig csak édesen tudtam elképzelni (leves, muffin), ezúttal azonban sósan, borsosan, hagymásan készült és fantasztikus volt!

A legnagyobb kedvenc azonban a desszertként tálalt almás "pizza" lett, mézzel, barnacukorral...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr342414429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása