Jó néhány évvel ezelőtt csináltam már valami ilyesmit, de akkor még nem volt blogom, így nem örökítettem meg, hogy hogyan... Így aztán most újraalkothattam a dolgot. Szerintem remek lett (és a férjem szerint is) és bármikor szívesebben megenném, mint a hagyományost, de a gyerekek nem voltak elégedettek. "anyaaa, ez nem olyan, mint szokott..."

1 fej hagymát megdinsztelek

kevés olajon, majd

0,5 kg darált sertéshúst adok hozzá,

sózom, borsozom, belereszelek

2 gerezd fokhagymát és saját levében megpárolom, majd zsírjára sütöm. Közben

20 dkg rizset másfélszeres vízben megpárolok és ha a hús is elkészült, összekeverem őket,

petrezselyemmel ízesítem (ezt már a húshoz akartam adni, csak elfelejtettem). Közben lereszelek

1 nagy sárgarépát (kb 20 dkg),

1 nagy paszternákot (kb 15 dkg) (ami lehet egyébként zeller, vagy petrezselyem is, de nekem most ez volt itthon), valamint csíkokra vágok

1 nagy fej hagymát és

1 kisebb fej kelkáposztát, aminek kivágtam a torzsáját és leszedtem a külső leveleit (így 40 dkg lett) és kevés olajon ezeket is megpároltam, pirítottam. Ezután egy nagy tál aljába került a zödségek fele, alaposan meglocsoltam sózott, borsozott tejföllel, erre került a  hús-rizs keverék, majd a zöldségek másik fele és újabb adag tejföl, majd egy kis sajtot is reszeltem rá. Forró sütőben megsütöttem és a férjemmel mind megettük...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr432499682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása