rántott karfiol

Címkék: karfiol

2010.12.21. 08:30

Az előző napi Dubarry szelethez, csak a karfiol egy része fogyott el, így aztán, jött a kérdés, hogy mi legyen a többivel. A rántott karfiolt a négyből hárman imádjuk, inkább csak a macera szokott visszatartani tőle, de ezúttal volt kedvem és időm, úgyhogy paníroztam... Nem tudom, másoknál hogy megy ez, nálunk az a menő, ha minél kisebbek a darabok...

75 dkg karfiolt kisebb rózsáira szedtem, pár percig sós vízben előfőztem, majd a hagyományos módon lisztbe, tojásba, morzsába forgattam és olajban kisütötem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr892524208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.12.21. 09:26:58

A kicsik a legjobbak!!! :)) (Mi azokért ölre megyünk :D)

kozgaztanar 2010.12.21. 16:24:21

nagyon finom, én spec szeretek elpepecselni vele.. :)
süti beállítások módosítása