zöldborsókrémleves

Címkék: leves parmezán zöldborsó

2011.01.12. 08:30

Ízlések és pofonok, mint tudjuk... De hogy ennyire!? Miközben én az első kóstolásnál beleszerettem ebbe a levesbe, addig a gyerekek bocsánatkérő grimasszal tolták félre. Tudtam persze arról, hogy a zöldborsó nem nagyon csúszik náluk, de abban reménykedtem, hogy krémleves formájában ezt is hajlandóak lesznek megenni. Nem így történt. Egy újabb étel, amit magamnak főzhetek, esetleg a férjemnek, akinek most nem volt alkalma ezt megkóstolni. De ha valaki szereti a zöldborsót, annak bátran ajánlom, szerintem nagyon jó lett! (A sajtroppancsot viszont még gyakorolni kell. De ezt persze megették a kölkek így is!)

1 nagy fej hagymát felkockáztam és

1 kanál vajon pirítani kezdtem, majd rádobtam

40 dkg fagyasztott borsót.

Sóztam, borsoztam, felöntöttem vízzel, majd belekockáztam

2 db krumplit (kb 20 dkg) és puhára főztem őket. Leturmixoltam,

2 dl tejszínt öntöttem bele,

parmezán sajtot és

kevés szerecsendiót reszeltem bele. Sűrűségét vízzel állítottam be és kívánkozott bele

1 leveskocka is. Még egyszer felforraltam és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr252565496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása