Sütőtökkrémleves sósan

Címkék: leves sütőtök

2011.01.15. 08:30

Igen, megtaláltam! A múltkori verzió azén tetszésemet sem nagyon nyerte el, túl édes volt. Aztán mikor a férjem sütött valami kis pizzaféléket sütőtökös feltéttel, akkor már derengett a megoldás. Nem édesnek, hanem sósnak kell lennie. Úgyhogy mikor legutóbb újra megkívántam a sült tököt, akkor már azt is tudtam, hogy lesz újabb leveses próbálkozás. Ezúttal tehát kihagytam az almát, a mézet és az "édesítő" fűszereket, helyettük hagymásabb, krumplisabb és borsosabb lett. Nekem így nagyon bejött, ebben a változatban biztosan fogom még főzni.

kb 10 dkg hagymát

kevés olíva olajon karamellizálok, majd felöntöm vízzel és beleteszek

kb 20 dkg krumplit felkockázva és

1 húsleves kockát. Ha megpuhultak, akkor beledarabolok

kb 20 dkg sütőtököt (már megsütve), öntök bele

kb 0,5 dl narancslét

1 dl tejfölt és összeturmixolom. Fűszerezem

vegyes borssal és korianderrel, majd még egyszer felforralom. Tetejére csorgassunk

tökmag vagy olíva olajat. Most csak így magában, minden egyéb levesbetét nélkül ettem és nagyon jól esett.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr162578749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása