Pár éve láttam egy főzős műsorban, hogy nyers krumplival csinálta valaki a rakott krumplit és én azóta próbálkozom minden siker nélkül... De, igazán nagyszerű, hogy van ez a blog, úgyhogy most szépen ideírom magamnak, hogy legközelebb vagy megfőzöm azt a nyomorult krumplit előre, vagy laposabb kupacot rakok össze. Mert a közepe megint roppanós maradt. Ami azért nagyon bosszantó, mert nagyon sokáig sült pedig és nagyon finom volt /lett volna... Sok azért nem maradt, de lehet, hogy csak így akart vígasztalni a család, mert tényleg nagyon ideges lettem... No, akkor majd legközelebb készül el a tökéletes rakott krumpli!

 

1 kg krumplit (javaslom a főzést először...),

5 db főtt tojást,

25 dkg kolbászt (eddigieket felkarikázva),

10 dkg füstölt sajtot (reszelve), valamint

9 dl tejfölt összerétegezünk és megsütjük. Tetejére tehetünk egy kis

füstölt szalonnát/kolozsvári szalonnát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr682670801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrs gyrmur 2011.07.09. 13:39:47

Esetleg, ha van kedved, megpróbálhatod azt a fajtát, amit én csinálok. Tulajdonképpen csak annyi a különbség, hogy a tejfölt én egy sima, vagy szalonnás-baconös pörköltalapra dobom rá, kissé összefőzöm, túlsózom és azzal locsolgatom. Persze azon kívül nem teszek rá sót.
süti beállítások módosítása