húskrém 2

Címkék: kenyérre kenhető marha hús

2011.04.18. 08:30

Ezúttal a gulyáslevesről fogyott el a lé... Így aztán ezúttal marhahúsból készült a húskrém. Nekem kóstolgatás közben az ugrott be, hogy mennyire emlékeztet az íze a tatárbifsztekére és néhány órával később a férjemnek is ez volt az első mondata, miután evett belőle, úgyhogy talán tényleg van ebben valami. És lelkesedésünkre mi sem volt jellemzőbb, mint hogy megfeledkeztem a fényképezésről, pontosabban a legeslegutolsó falatnál jutott eszembe. Úgyhogy a kép inkább poén, semmint bármi egyéb :)

A főtt marhahúst összeturmixoltam

kevés sárgarépával, zellerrel, pár kocka krumplival és némi tejszínnel, (időközben többször is készítettem húskrémet és igen jó bele egy kis vaj is, mind az ízének, mind az állagának) majd fűszereztem

mustárral, paradicsomlekvárral (ketchup), worchestershire szósszal, csipet kakukkfűvel, oregánóval, sóval, borssal.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr772824424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása