rebarbarás morzsa

Címkék: édesség rebarbara

2011.06.23. 09:00

A rebarbara is a németországi időszakomban megismert gyümölcs? zöldség?, de érdekes módon receptem nem maradt fenn róla. Emlékeim is igen elhalványultak az elmúlt 20 év alatt, azt mindenesetre bizton állíthatom, hogy én rózsaszínebbre és édesebbre emlékeztem... Mert az, amit a piacon vennem sikerült (két heti keresés után), az inkább volt zöld és bizony erősen savanyú. Mondjuk, mint egy tisztességesen savanyú nyári alma... Szóval, aki a savanyú ízek nagy rajongója, annak jó lesz a recept így, ahogy következik, a többieknek inkább azt javasolnám, hogy keverjék valamilyen másik gyümölccsel (alma, eper, meggy), vagy több tésztát készítsenek hozzá arányaiban. Remélem, ezzel azért nagyon nem vettem el senki kedvét, mert ettől függetlenül azért a rebarbara íz, az jó! :)

 És így nézett ki nyersen:

A recept pedig ugyanaz, mint a morzsás almánál, csak ezúttal kevés gyömbérrel ízesítettem és több cukrot tettem bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr422995343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása