Pár évvel ezelőtt, mikor divatba jött Magyarországon is az avokádó és a mexikói ételek, próbálkoztam már ezzel. De akkor valamiért nagyon nem jött be. Nem is tudtuk megenni, odaadtuk a kész krémet a sógoromnak. De furcsa szerzet az ember. Pár napja, mikor megláttam az avokádót, hihetetlen módon megkívántam. Tényleg nem értem, hogyan volt ez lehetséges, de így történt. Így aztán vettem egyet és miután ez a darab már jó puha volt, gyorsan el is készítettem. Aztán azon nyomban meg is ettem. Annyira, de annyira ízlett, hogy vettem is gyorsan még kettőt, hogy a férjemmel is újra megkóstoltassam. Ezeket ugyan érlelni kellett pár napot (papírzacsiban, vagy almák  közé téve), de egyébként sem jött volna ki rá hamarabb a képés, úgyhogy ez is teljesen rendben volt. A recept egyébként Stahl Judittól való, szerintem nagyon klassz. Ja és ezúttal már a férjnek is ízlett.

2 darab érett avokádót félbe vágtam, a magját eltávolítottam, meghámoztam és a szép élénkzöld puha húsát tálba tettem és villával áttörtem. Meglocsoltam

egy fél lime levével, reszeltem bele

2 kis gerezd fokhagymát, adtam hozzá

egy fél fej lilahagymát apróra vágva,

koriander zöld helyett pedig petrezselymet és pár koriander magot mozsárban összetörve. Került még bele

só, bors, majd az egészet még egyszer alaposan átkevertem. Lehet turmixolni is, de szerintem fölösleges. Tehetjük fajitasba, mártogathatjuk tortilla chipssel, de ezek híján egy sima bagettel is isteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr403447398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása