Tokány hentes módra

Címkék: magyaros sertés hús

2011.12.15. 08:30

Ilyet, vagy valami ilyesmit is főztem már régebben, de akkor nem aratott osztatlan sikert. Most viszont a lányom evett a hétvégén és ízlett neki, úgyhogy reménykedtem benne, hogy ezúttal kedvezőbb lesz a fogadtatás. Az lett! És ha még azt is hozzáteszem, hogy villámgyorsan készült el egy hétfőn este, mert csak ehhez  voltak hozzávalók itthon, akkor bizony erősen hajlok a gyakoribb ismétlés felé. Az pedig már tényleg csak a slusszpoén, hogy másnap a maradékot egy kis parmezánnal és petrezselyemmel feltúrbózva pennével ettük és a férjem nem győzte dícsérni...

10 dkg füstölt házi sonkát vékony csíkokra vágtam és

1 evőkanál mangalica zsíron sütni kezdtem. Mikor kezdett megpirulni, hozzá adtam

1 nagy fej hagymát szálasra vágva, majd

0.5 kg sertéshúst csíkokra vágva.

Sóztam, borsoztam, majd

1 evőkanál paradicsompürével ízesítettem (lehet bele egy kis bort is önteni!). Mikor a hús megpuhult csíkokra vágott

csemege uborkát tettem még bele (ízlés szerinti mennyiségben), majd

2 evőkanál sűrű tejföllel dúsítottam a szaftot.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr943461308

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Karácsonyi fatörzs (Bousche Noél) recept 2011.12.19. 20:19:19

Recept elkészítése - a piskótatekercset kiterítjük, megkenjük a lekvárral, ha túl sűrű likőrrel hígítjuk. A cukrot a tojással habosra keverjük, gőz fölött besűr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása