Igazából nem akartam én ezt az ebédet túlbonyolítani, de a cole slaw mindenképpen a KFC-s, amerikaias ízvilág felé terelt. Az olajban sütést azonban mindenképpen szerettem volna elkerülni. Sokat hallottam már a sütőben készült rántott húsokról, de nekem ott most a krumpli készült. Viszont a morzsás lazac kiváló bundája azt sugallta nekem, hogy talán a párolóserpenyőmben is menni fog a dolog. Nos, igen is, meg nem is. Továbbra is fenntartom, hogy az ötlet jó, de a technológián még csiszolni kell. Az ízekkel semmi gond nem volt, sőt! De a kinézet, khm... Tudjátok, chokitó :)

Csirke szárnyakat és bőrüktől megfosztott combokat

sóval, borssal, fokhagyma granulátummal, örölt rozmaringgal és cayanne borssal ízesített

joghurtba pácoltam, majd

zsemlemorzsa és összetört

kukoricapehely keverékébe paníroztam. A felnőtt adagat megszórtam még

egy kis chilivel. Mivel egy serpenyőbe nem fért a húsmennyiség, így kettőt használtam és rögtön két különböző módon is készítettem őket. Az egyikbe, amelyikbe a combok kerültek, kicsitt több olajat használtam (nagyon vékonyan ugyan, de teljesen bevonta a serpenyő alját), a másikba kevesebbet tettem. Ez utóbbi lett a jobb. Viszont jóval kevesebbet kellett volna piszkálgatnom őket, hogy a panír ne essen le róluk, de hát tudni akartam, hogy mi is történik... Szóval a tanulságok: serpenyőbe kevés fér, mert nem jó, ha összeérnek, nem kell őket forgatni (csak egyszer), elég hozzá kevéske olaj és fedő alatt szépen megsülnek, a kezdeti magas hőmérsékletet pedig természetesen csökkenteni kell. Nagyobb mennyiséget (3 adag fölött) mindenképpen sütőben egyszerűbb valószínűleg, de olaj nélkül nem lesz az igazi, ezért én az olajpermetezésre, vagy olvasztott vaj bundába keverésére szavazok, így látatlanban...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr493518472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása